poniedziałek, 26 listopada 2012

Hormann problem?


Dzisiejsze rozważania będą dotykały tematyki problemów jakie mogą się pojawić podczas kreowania takiej marki jak Hormann.


Główne problemy to przede wszystkim:
  • budżet firmy
  • zaplecze marketingowe
  • odpowiednia kadra
  • pomysły kadry marketingowej

Od czego zacząć by zwalczyć wszelkie problemy z kreowaniem marki podobnej do Hormanna?

Przede wszystkim nie należy się spieszyć, a każda decyzja powinna zostać przemyślana. Wynika to z faktu, że działania marketingowe mają na celu niesienia ze sobą bardzo długiego efektu, a nie tylko krótkotrwałego.

Problemem może być również znalezienie odpowiednich pracowników na stanowiska odpowiedzialne za marketing długotrwały firmy takiej jak Hormann.
Nie na darmo mówi się, że to pracownicy stanowią i decydują o sukcesie firmy. Przy wyborze pracowników należy brać pod uwagę bardzo wiele czynników.
Dziś można odnieść nieodparte wrażenie, że pracodawcy szukają ludzi, którzy posiadają cechy nie do spełnienia. To główny problem, czyli porozumienie się potencjalnego pracownika z potencjalnym pracodawcą.
Tak czy inaczej problem firmy Hormann nie dotyka. Z moich obserwacji wynika, że pracujący tam ludzie znają się na rzeczy. Marketing to bardzo szeroka dziedzina, a jego spektrum działania zatacza coraz to większe kręgi.