wtorek, 13 listopada 2012

Hormann na Facebooku?

Facebook jako działanie marketingowe firm podobnych do Hormanna.

Śledząc działania marketingowe firm takich jak Hormann można śmiało stwierdzić, że coraz więcej przedsiębiorstw decyduje się na zdobycie klienta poprzez sieć.

Kiedyś niezwykle popularne blogi firmowe dziś powoli odchodzą w zapomnienie. Spowodowane jest to przede wszystkich ekspansją Facebooka do świadomości i życia codziennego internautów. Za Facebookiem przemawia również fakt, że firmy takie jak Hormann mają dostęp do wielu potencjalnych odbiorców w jednym miejscu, nie muszą poszukiwać klientów poza Facebookiem, ale czy to wystarczy?

Facebook jest przede wszystkim prosty w budowie i funkcjonalny. Posiada zarówno kampanie marketingowe oraz umożliwia bardzo prosty kontakt z potencjalnym klientem. Dlaczego by nie wykorzystać tak intuicyjnego narzędzia do promowania marki firmy?

Ciąg dalszy rozważań na temat Facebooka jako narzędzia marketingowe wkrótce..