wtorek, 13 listopada 2012

Dobra marka Hormann- jak ją wypracować?

Marka Hormann jest znana na całym świecie. Ten ceniony producent bram i drzwi włożył wiele wysiłku, by marka była rozpoznawalna.

Jak wypracować sobie tak dobrą markę?


Przede wszystkim kosztować nas to będzie dużo pracy i nie rzadko dużego zaplecza finansowego.
Owszem zawsze można liczyć na tak zwany marketing szeptany, który znany jest z tego, że jest najskuteczniejszą formą marketingu z wszystkich jego rodzajów.
Wypracowanie tak dobrej marki jak marka Hormann wymagałoby jednak bardzo dużej ilości czasu, gdyż marketing szeptany wymaga czasu, by przynieść oczekiwany skutek. Na tak duża skalę wydaje się, że sam marketing szeptany nie wystarczy.
Wypracowanie marki musi więc opierać się o różne narzędzia marketingowe, które w odpowiednim połączeniu pomogą nam stworzyć tak znaną markę, jak marka Hormann.

"Dobrą markę trzeba sobie wypracować."


Zdanie, które wypowiedział założyciel firmy Hormann wydaje się, że mimo swojej prostoty w pełni oddaje specyfikę budowy marki.