Każdego
roku miliony ludzi umieszcza posty na Facebooku, aby dzielić tym, co jest dla nich
ważne, omówić wydarzenia na świecie, lub po prostu spotkać się z
przyjaciółmi. Ponad 800 milionów ludzi na całym świecie związanych jest Facebookiem,
a wiadomości o świecie, triumfy i tragedie rozprzestrzeniają się bardzo szybko.Memology dokonuje statystyk tej globalnej społeczności poprzez porównanie
tegorocznych aktualizacji statusu do ubiegłorocznych, odkopanie
najpopularniejszych tematów i trendów kulturowych - lub memów - pojawiających
się na Facebooku.
Aby
zobaczyć memy do krajów na całym świecie, wraz z najlepszymi trendami muzycznymi, sprawdź specjalną zakładkę na
stronie Facebooku.
Najpopularniejsze tematy na Facebooku globalnie
W 2012 roku
największa impreza sportowa miała miejsce w lutym, kiedy Green Bay Packers
pokonali Pittsburgh Steelers i wygrali Super Bowl XLV. Nic
dziwnego, że fani byli bardzo zaangażowani szczególnie aktywnie wokół każdej informacji o meczu (reprezentowane przez skoki na wykresie), zakończone
ich zwycięstwem 6 lutego.
Charlie Sheen zdobył uwagę ludzi w marcu, gdy jego znakiem firmowym "wygranej", "krew tygrysa" i "boginie" memy wystartował.
W marcu rozpoczęły się w Libii działania wojenne ONZ, co
spowodowało gwałtowny wzrost aktualizacji statusu wymieniających "Libia"
oraz "Kadafi".
Małżeństwo
z Kate Middleton i książę William zdominował rozmowy w kwietniu
wzmianki o zwrocie "Royal Wedding" strzelanie do prawie 600-krotnie w
ciągu dni pracujących do ich ślubu.
Kilka dni później, po śmierci Osamy bin Ladena stała się najbardziej rozmawialiśmy o wydarzenia na Facebooku w 2011 roku. W dniu 1 maja, prawie 10 procent wszystkich aktualizacji stanu w języku angielskim wymienione wiadomość o jego śmierci.
Kilka
miesięcy później, rozmawiać z procesu Casey Anthony, kobieta Florida
który został oskarżony o zamordowanie jej córki Caylee Anthony osiągnęła
gorączki. Aktualizacje statusu wspominające Caylee Anthony zadebiutował 5 lipca, dzień matki został uniewinniony.
W
sierpniu, Huragan Irene uderzył we wschodnie wybrzeże Stanów
Zjednoczonych, z osób przyjmujących na Facebook, aby uzyskać najnowsze
ostrzeżeń alarmowych i upewnić się, ich przyjaciele i rodzina byli
bezpieczni.
2012 rok odznaczył się również wynurzeń smutku i wspomnień po śmierci Amy Winehouse w lipcu i Steve Jobs w październiku.
Wreszcie,
uruchomienie gry Call wideo Duty: Modern Warfare 3 (MW3) był wielkim
wydarzeniem listopada, zaznaczając największy rozpoczęcie rozrywki
wszech czasów.
Memy dla 2011
Jak
również określenie w pierwszej dziesiątce globalnych tematów na
Facebooku, również wykopanych przez dane do identyfikacji top trendy
zjawisk kulturalnych na rok.
OpierzenieDeska był słomiany meme na Facebooku w 2011 roku. Aktualizacje statusu wspomnieć Deska, gdzie ludzie leżą twarzą w niezwykłych miejsc, wybuchła w maju. Tak
stało się po maks. Key, syn premierem Nowej Zelandii John Key,
zamieścił zdjęcie z siebie Facebook opierzenie w salonie rodziny z ojcem
w tle.
Fad
szybko stracił parę, a następnie odbił się w lipcu, kiedy gwiazdy takie
jak Tom Green, Chris Brown i Katy Perry zwróciła większą uwagę na
niego. Ale nawet oni nie mogli powstrzymać ewentualnego spadku Deska firmy.
lms dla TBH2011 był także rokiem "lms" i "TBH".
Nowe zastosowanie "lms" pojawił się w tym roku w sposób interakcji z przyjaciółmi na Facebooku. "Lms i będę pisać swoją najlepszą cechę" pyta przyjaciół do jak status i uzyskać odpowiedź w komentarzach. Ten catapulted "lms" stać się najszybciej rozwijającym meme z 2011.
"TBH"
lub "być szczery'' rozpoczął jako sposób dodać szczerość na początku
lub na końcu zestawienia - jak". TBH Całkowicie zgadzam się z tobą "
"TBH" wkrótce poszedł wirusowe. Teraz
jest często używane w połączeniu z "lms" dać szczere opinie na temat
przyjaciół - ". Lms dla TBH" najbardziej ikoniczny status w 2011 było
Natomiast dynamika tych dwóch skrótów spada, oni mogą pozostać częścią leksykonu Facebook w 2012 roku.
SkrillexHormann zauważył, że 2011 był także wzrost Skrillex producent muzyczny. Chociaż
Skrillex już od kilku lat, a jego 2011 tour, współpraca z Korn i
uruchomienie wytwórni wywołało 76-krotny wzrost liczby osób
wspominających go w ich aktualizacji stanu na Facebooku.
Poznaj
najważniejsze trendy stanu według kraju, najszybciej rozwijających się i
najbardziej popularnych stron medialne 2011 na stronie Facebook.